Raporty niestandardowe

Zmodyfikuj nasze praktyczne raporty domyślne lub utwórz własne raporty niestandardowe dotyczące potencjalnych klientów, kontaktów, klientów i szans sprzedaży. Na podstawie wniosków dostosuj sposób działania i zwiększaj swoje dochody.

Graficzne raporty dotyczące sprzedaży

Monitoruj wizualnie postępy w sprzedaży bez skomplikowanego konfigurowania. Dzięki eleganckim tabelom i wykresom natychmiast dowiesz się, jakie masz wyniki sprzedaży.

Analiza dochodów

Wyciągnij wskaźniki dochodów z bazy danych Freshsales — według źródła, przedstawiciela handlowego, obszaru i nie tylko. Precyzyjnie określ, które kampanie są skuteczne, a które trzeba dopracować. Zidentyfikuj najlepszych członków zespołu i obszary, w których sprzedaż jest najwyższa.

Dogłębna analiza

Zastosuj filtry, aby wyświetlić dane, na których Ci zależy. Dodaj własne reguły logiczne i pogrupuj wyniki. Utwórz raporty tabelaryczne, podsumowania i macierzowe — to bardzo łatwe.

Podgląd raportów

Dzięki podglądowi zweryfikujesz dane i wygląd graficzny jeszcze przed uruchomieniem raportu. Na bieżąco możesz dołączać do raportu kolumny pól.

Raporty graficzne

Monitoruj wizualnie postępy w sprzedaży bez skomplikowanego konfigurowania.

Analiza utraconych transakcji

Analizuj przyczyny utraty szans sprzedaży i skutecznie rozwiązuj problemy.

Udostępnianie raportów

Udostępnij raporty zespołowi lub ustaw je jako prywatne.

Raporty dotyczące obszarów

Dowiedz się, które obszary osiągają wyznaczone cele i mają potencjał biznesowy.

Raporty dotyczące struktury

Śledź przebieg każdej transakcji. Identyfikuj i rozwiązuj problemy.

Wskaźniki dotyczące e-maili

Dzięki wskaźnikom otwarcia i kliknięcia dowiesz się, które szablony e-mail są świetne, a z których lepiej zrezygnować.