Pełny obraz klientów

Miej łatwy dostęp do wszystkich szczegółów dotyczących klientów — konwersacji, transakcji (otwartych, zrealizowanych lub utraconych), kontaktów z Twoją firmą, a także zaplanowanych zadań i terminów.

Ocena potencjalnych klientów

Rozpoznawaj najlepiej rokujących potencjalnych klientów przy użyciu ocen i koncentruj się na nich. Ustalaj priorytety działań według gotowości do zakupu lub konieczności dalszego zachęcania.

Automatyczne uzupełnianie profilu

Wzbogacaj profile o bezcenne informacje z profili w mediach społecznościowych i zdjęcia dzięki automatycznemu uzupełnianiu. Ręczne wprowadzanie danych jest przecież zbyt czasochłonne.

Segmentacja i organizacja zespołu

Pogrupuj członków zespołu według rejonu geograficznego, wielkości transakcji, rodzaju produktów i nie tylko. Skoncentruj się na obszarach, które generują największą sprzedaż i mają potencjał biznesowy. Już nigdy nie martw się, że przeoczysz potencjalnego klienta. Freshsales automatycznie przypisuje potencjalnych klientów do odpowiednich sprzedawców. Nie trzeba na nic czekać — zespół może zacząć działać, gdy tylko pojawi się potencjalny klient.

Terminy, zadania i notatki

Współpracuj ze swoim zespołem nad zadaniami. Planuj spotkania i terminy pokazów z obecnymi i potencjalnymi klientami. O wszystkim przypomną Ci alerty e-mail.

Działania masowe

Szybko, bo masowo, wysyłaj e-maile, przypisuj potencjalnych klientów, aktualizuj pola, łącz lub usuwaj rekordy.

Dostęp oparty na rolach

Zdefiniuj, jakie działania może wykonać i co może zobaczyć dany użytkownik we Freshsales.

Potencjalni klienci z witryny

Zmieniaj gości witryny internetowej w potencjalnych klientów bezpośrednio we Freshsales, gdy tylko wypełnią formularz internetowy.

Automatyzacja

Automatyczne zdobywanie potencjalnych klientów na podstawie formularzy internetowych, uzupełnianie profili, przypisywanie handlowców oraz rejestrowanie połączeń i e-maili.

Widoki niestandardowe

Filtruj i sortuj rekordy. Zapisuj i korzystaj z nich, kiedy tylko chcesz.

Użyteczne pola

Kontaktuj się z odpowiednimi potencjalnymi klientami, wybierając ich przy użyciu pól takich jak data ostatniego kontaktu i data ostatniej aktywności.