Gruntowna znajomość klientów

Mądrze zaplanuj konwersacje z potencjalnymi klientami dzięki informacjom o tym, jakie strony internetowe wzbudziły ich zainteresowanie i jak korzystali z Twojego produktu. Zapewnij swoim sprzedawcom wgląd we wszystkie kontakty i relacje z klientami w chronologicznym widoku osi czasu — to nieocenione źródło informacji.

Segmentacja na podstawie zachowania

Dowiedz się, jak bardzo kontakt interesuje się Twoją firmą, segmentując jego działania na podstawie danych zebranych przez Freshsales.

Zaawansowana ocena potencjalnych klientów

Oceniaj potencjalnych klientów na podstawie ich cech i zachowania. Ustalaj priorytety działań według gotowości do zakupu lub konieczności dalszego zachęcania.

Śledzenie e-maili

Dowiedz się, kto, kiedy i ile razy otworzył Twoje e-maile i kliknął linki.

Powiadomienia o otwarciu i kliknięciu

Otrzymuj alerty w czasie rzeczywistym o otwarciu e-maili, kliknięciu linków i nowych e-mailach. Reaguj w odpowiednim czasie.

Użyteczne pola

Segmentuj potencjalnych klientów przy użyciu użytecznych pól, takich jak data ostatniego kontaktu i data ostatniej aktywności.

Integracja z Segment

Łatwo przekazuj dotyczące potencjalnych klientów i kontaktów dane o zdarzeniach w witrynie internetowej lub aplikacji do Freshsales.

Uzupełnianie

Automatycznie uzupełniaj profile o wartościowe informacje z profili w mediach społecznościowych i zdjęcia.

Potencjalni klienci z witryny

Zmieniaj gości witryny internetowej w potencjalnych klientów bezpośrednio we Freshsales, gdy tylko wypełnią formularz internetowy.